15 cali
( ilość produktów: 6 )
Opony do quadów 15"
Opony do quadów, o średnicy felgi piętnaście cali. Przeznaczone do jazdy po drogach utwardzonych, piaszczystych jak również w ciężkim terenie off-roadowym. Duży wybór opon terenowych ATV/UTV , dla użytkowników o zacięciu sportowym. Ogumienie dostępne w rozmiarach obręczy od czterech do piętnastu cali, takich marek jak: Journey, Duro, Kenda, Deestone, Wanda i Sunf. Opony godne polecenia ze względu na niską cenę i wysoką jakość wykonania.
Opona 31x9.50R15 ITP ULTRACROSS R-SPEC
Opona 29x10R15 DURO DI2042
Opona 30x10R15 DURO DI2042
Opona quad 28x10-15 JOURNEY P3036
Opona quad 30x10.00R15 JOURNEY P3036
Opona 30x10-15 SunF A-047
Zasady montażu opon do quadów
Do serwisu tego tupu opon, koniecznie powinien być przeszkolony personel zakładu wulkanizacyjnego !
- Pompowanie zbyt dużego ciśnienia, grozi eksplozją opony.
- Montaż powinien się odbywać na sprawnych i przystosowanych do tego typu opon urządzeniach.
- Stopkę opony i obrzeża felgi należy posmarować pastą montażową.
- Uzupełniania powietrza należy dokonywać pistoletem o odpowiedniej długości przewodem. Pod żadnym pozorem nie można trzymać ręką końcówki przewodu! Do pompowania należy używać końcówki samozaciskowej.
- Podczas pompowania, należy stać w bezpiecznej odległości od koła.
- Pompować należy do momentu usłyszenia charakterystycznego odgłosu. Nie można przekraczać maksymalnego ciśnienia zaleconego przez producenta. Koniecznie należy obserwować układanie się opony na feldze. Gdy są jakieś wątpliwości, czynności należy powtórzyć jeszcze raz.
- W zależności od modelu quada, zalecane ciśnienie waha się od 0.3 do 0.5 bara. W przypadku zamontowania w felgach beadlocka (zabezpieczenia przed zsunięciem się opony z felgi), można stosować niższe ciśnienie.
Zdarza się, że przy odbiorze przesyłki od kuriera, dostarczone opony do quadów, są bardzo ściśle, mocno spakowane. Odkształcone wręcz spłaszczone. Jest to normalny stan rzeczy, gdyż w takiej formie otrzymujemy opony prosto od producenta. Dotyczy to wyłącznie opon diagonalnych, których budowa i konstrukcja pozwala na taki sposób transportu. Po rozpakowaniu, opony należy rozciągnąć , spokojnie rozformować i zamontować na obręcze. Po napompowaniu jest to nadal pełnowartościowa, nie nie tracąca nic na swoich właściwościach opona.